Too much, toooooo much!

Blä jag mår illa! har ätit to much, IGEN! jag är hopplös!
- Jag sitter här och har druckit ngra koppar kaffe nyligen och dricker cola, haha alltså.. ja..
Sitter och snookar runt på nätet osv.. bara för att jag inte har ngt plugg idag så kan jag göra vad som helst, det är fan sweet!
-Jag funderar på att söka ngt kuligt (roligt) på internet.. hm.. men jag vill titta efter grejer också och sen måste jag bränna bilder till skivor, det sög ju men men... jag får ta och börja med en sak.

Förresten har jag suttit och lyssnat på Rage against the machine & raised fist ett bra tag nu och blev sugen på att lyssna på HIM, inte på kent fast jag laddar upp bilden iafl, HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0