Trött men kan inte lägga mig ännu!

Huh, nu är jag hemma (jag for på festen hos min pappa). Först var det sjukt tråkigt! men sedan satt jag och prata med min ena kusin, Tiia och vi hade faktiskt jätte trevligt och jag fick veta att hon snart fyller 15, det kändes typ galet jag som tyckte hon var så liten nyss, men hon skulle tydligen fylla 15 snart, helt galet, haha. Men mer än det gjorde jag inte där eftersom att alla mina äldre kusiner inte kom så fanns det inte speciellt mycket att göra, så nu sitter jag hemma och tar det lungt, jag är jätte trött åså, men jag borde läsa på min bok eftersom att jag måste skriva en uppgift tills nästa fredag. Jag måste typ kämpa med att vara vaken eller så måste jag läsa svin mycket imorgon eller något, uh uh..  Jag tycker om att läsa, men inte när jag är extremt trött, men jag måste verkligen tvinga mig att läsa minst 1 kapitel!


ngra år gammal bild, men jag satt nyss och spela gitarr, dock måste jag antingen stänga dörren eller spela lågt eftersom att min bror sover, haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0