Vakna med the voice

He_he, nu är jag vaken har på tv:n & vakna med the voice är på tv, dock tittar jag inte på det just nu för jag sitter vi datorn och äter godis till frukost, hmm nyttigt! Uh, snart måste jag gå till skolan, so not pepp, haha fan va oooo pep jag är varje morgon, jag känner fan att jag behöver lov!
- Förresten idag eftermiddag ska typ Malin komma hit och hon ska sova över som jag förstått, haha
Själv måste jag försöka hinna typ kanske plugga lite eller något, jag måste iafl duscha idag, mitt hår börjar bli lite Fatty eller något... eller okej nej inte änn, men när jag dagen är slut så är håret det! jag vet!!!!!!!!


Jag är sugen på kaffe! men  jag har varken tid eller ork att koka just nu, haha dock är det cappuccino på bilden x) men jag hittade ingen bild på kaffe, som jag tagit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0