20 Juli REDAN!

Jag har precis brännt 9, NIO! skivor med bilder. Skönt att få det gjort iallafall. Min dator strejkar ändå, så jag borde radera massor, men jag hinner inte just nu och så är jag svin trött, så jag måste typ lägga mig och sova snart.
Har även bestämt mig för at jag ger upp & åker tåg istället för bil, suck. Nattåg på torsdag isfl, troligtvis. Men far lovade att bära saker och han ska fan få bära också! Jag som velat ha med gitarr, tror nog inte jag orkar ta med eftersom jag inte har en gitarr väska till den, det suger!

Har även kommit fram till att det är knappt en månad kvar tills skolan börjar igen, sissta året av gymnasiet, jag måste börja skaffa mig planer inför "efter studenten", suck.. varför växer man så snabbt?


Tjena & Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0