50% mindre, jo tjena!

puss V, kom och hälsa på mig nu och ta med syskonen! (är i hpda).

Sitter på jobbet redan, vi åkte vid 06.00 i morse, har vart på promenad med Olivia och ätit frukost och sett på tv idag, vaknade alltså kl 05.00, så jag har hunnt mycket, kl är bara lite ävöet 07.00 just nu så. Har inte haft tid att vara på datorn, har haft fullt upp med jobb and stuff. Imorgon kommer vi troligtvis ta ledigt, mamma har inte haft  sommarlov på evigheter och hon tänkte att det kanske skulle vara kul att ta ledigt en dag, haha jag instämmer! tycker hon behöver det om någon.
Jag har frysit hela morgonen.

Angående mitt förra inlägg om alkohol och stuff, nu skriver dom i tidningen att killar i 9:onde klass dricker 50% mindre änn vad dom gjorde för 10 år sedan, dock tror jag inte alls på det! Hur fan ska dom veta vilka som dricker och inte dricker? det är ju hur lätt som helst att ljuga på såna där lappar och sådant. Alltså seriöst det är väldigt få som inte "super", men ja, det är vell hur samhället är nu för tiden och det flesta faller för grupp trycket, det är bara sanningen så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0