Bfmv kom igen!

Blev så, glad när bfmv börjat uppdatera nu märker man att dom är vid liv igen efter att dom släppt 3:dje plattan. Nu längtar jag efter att får se dom.. och titta vad jag såg..

Jag vill se! varför kommer dom bara till Sverige? jag som har blivit van och tycker det är skönt när dom kommer till Finland och sådant, hoppas fan att dom kommer till Finland, skulle vara bekvämt. Men seriöst 4 spelningar i Sverige 2010 och 1 spelning i Finland, dom måste fan lägga till några spelningar i Finland också...?

11.16.10                 Stockholm, Sweden                    Annexet                                                   
11.19.10                 Gothenburg, Sweden                 Lisebergshallen                                 
11.20.10                 Malmo, Sweden                          Baltiska Hallen 
De här i Sverige + Metaltown.

                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0