bounce bounce jiggle bounce bounce jiggle bounce bounce

KassemG är rolig, men det är även Mitchell Davis. Jag gilla även Mitchell Davis foton. Youtube är super, när man hittar massa roliga and awesome people!

eheheh.. ella ella e e e.... umbrella..

Ja, jag har jobbat sen 06.00 imorse och gjort mycket och blev nästan klar nyss och ska snart fara och dela ut brev and stuff. Ska kanske promenixa lite senare också, men jag är sjukt trött så jag vet inte, plus att jag har massor att fixa hemma.

Titta på awesome Mitchell Davis bilder här; http://www.flickr.com/photos/mmitchelldaviss/3923859405/
Hans bilder är super fina! kolla här ngra st... och jag "lånar" bara dom.
Så, copyright Mitchell Davis


Livelavalive

Super snygg bild

älskar Metallica, älskar honom, haha!

Kyle

Mitchell själv

En av dom finaste bilderna enligt mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0