Dagen till "fullo" eller så inte.

Idag vart jag och mamma och jobba i några timmar eftersom det finns vissa saker som måste göras fast att hon har sommarlov. Efter det har jag legat på soffan i flera timmar och haft svin ont i huvudet och magen, ätit massor av värktabletter och just nu mår jag lite bättre, men ska strax ner och sedan ta värktablett innan jag lägger mig. Har inte tagit någon allergi medicin idag och är hostig och sånt skit, så det vart inte speciellt lyckat.  
Suttit och funderat på när jag ska åka till Luleå, helst i slutet av veckan eller någongång nästa vecka, måste se hur det blir och kolla läget med people om dom har tid att umgås och sådant trevligt.

Kollade Facebook såg att Bfmv uppdaterat, haaha det känns så sällan dom gör det, men bilder och så. Men iafl, så åker dom privat flyg. Intressant eller inte, det får man själv avgöra, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0