Eclipse

Igår var jag & Josse och såg Eclipse. Filmen var den bästa, tyckte den vart jätte rolig. Riktigt humoristisk men ändå allvarlig.
Jag kan spoila lite, så om du inte vill veta något om vad som händer läs inte!

Men iafl, roliga delar och saker dom sa i filmen var...
När Bella slår Jacob i ansiktet och hon får en spricka i handen, fyfan jag ville typ gap-skratta!
När Bella, Jacob & Edward är och tältar och Jacob säger "I'm hotter than you", hahaha!
Delen då Bella & Charlie snackar om "blommor & bin", vart rolig! haha







Längtar tills filmen kommer ut på dvd och jag vill se den snart igen! kommer säkert på nätet, dock ska jag vänta tills det kommer i bättre kvalla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0