Exclusive toilet!

Idag är det exakt 1 månda sedan jag fyllde 18år, bara så ni vet, heh.

Idag har jag, Olivia och mamma vart och hälsat på i morbrors stuga. Vi åkte på morgonen kom hem vid 16.00 tiden. Vart trevligt, kommer bli fint när det är klart. Har fått gå på "exclusive" toalett också... skogen, very nice. Tycker om allt om det skulle finnas massa kryp ute, jag är som sagt nästan livrädd för vissa kryp.
Tog inte bilder på hela huset, men några styckte tog jag. Finns en övervåning också osv. Stugan är inte helt klar ännu, så finns inte så jätte mycket att visa ännu.





inte klar ännu, men snart!

köket

sötnos sprang runt hela dagen ute, sov vägen hem och sen var hon helt tokig i flera timmar. Hon har så sjukt mycket energi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0