Fåglar & Crüe

Jag har hunnit med rätt mycket idag. Har jobbat från 06.00 till, hm undra vad kl var, när vi var klara... 14-15? kanske. Sedan har jag, Olliv & mamma vart på promenad. Har hunnit duscha, städa, planera, fixa, trixa. Nu sitter jag här och borde ordna och bränna bilder till skivor, men jag orkar inte är så trött. Borde även äta något eftersom, idag när jag skulle äta macka så var mackan möglig och jag ville typ kräkas för det smakade så äckligt.

Sitter och lyssnar på Mötley Crüe, peppar inför Sonisphere som snart är här!
Har även ett dilemma med far min, han har kommit med förslag att vi ska åka tåg, men jag har inte lust att åka tåg, eftersom jag ska åka tåg snart igen ändå. Hm, hur ska jag komma undan, haha.

Knäppte några bilder på Edgar & Adrian, men det var som sagt Edgar som syntest bäst, han tycker om att bli fotad, men Adrian är lite rädd.








TJA-O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0