Festival information

Kollat information om Sonisphere som är här snart, fyfan vad jag längtar! måste fixa tågbiljetter i veckan. Seriöst alla som ska på Sonisphere borde kolla dom här videosen... det är en playlist. Jätte bra information, dock måste man förstå finska om man ska se dom ;)

Förresten måste tåg biljetterna beställas snart! idag, imorgon typ! och jag vet inte ens hurdana platser vi ska ha? jag vill helst ha sov plats på vägen dit och sitt plats tillbaka. Så jag måste få tag på josse!



Sonisphere TV


Iår har dom gjort det svin bra, både scenen är brevid varandra så man behöver inte springa långt för att se det andra bandet, svin bra! man kan stå typ på samma ställe, det enda man behöver göra är att vända lite på huvudet, dock hoppas jag fan att inte det är massor som köar för att se t.ex. HIM, hela dagen! jag vill ju vara längst fram men kommer inte komma längst fram isfl, säkert! hahah

-men det ser ut som att man kommer in på ett annat ställe i år?
- Toaletterna är på ett annat ställe? långt ifrån scenen?
- typ allt är annorlunda? hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0