Helsingfors nästa

Jag åker iväg innan 21.00 eftersom tåget går ca 21.39 eller något. Ska troligtvis se Shutter Island i tåget om min åksjuka tillåter mig, eftersom jag köpte den idag. Ska som sagt till Helsingfors, ska bli kul. Hoppas vädret är bra, dock har dom lovat åskväder till lördag, fyfan om det är det. Vill ha, sol och sol och mer sol.
Imorgon ska jag vara med Johanna typ hela dagen är det bestämt. Sedan har vi även bestämt att vi ska åka till Estland på söndag, jag, johanna och pappa.

Måste strax dra ner alla grejer och gå och prata med mamma & gosa med Olivia innan jag far! jag kommer sakna dom svin mycket.


Denna tröja ska jag resa i, mycket skön!

Igår kollade jag i skåpet och fick syn på mina, ack så trasiga jeans och dom var snygga, men mamma hatar dom. Måste hinna anväda dom i sommar!

puss på min fina älskling! hanibani, fjomp


Kommentarer
Postat av: Kusin lina

Vill också se Shutter island!

2010-07-23 @ 16:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0