Helsingfors

Bilder från Helsingfors. Från när jag var hemma hos Johanna mm. Jag känner mig så hemma i Helsingfors? det känns så bra där bara. Därför måste jag åka dit minst 1-2ggr per år, helst fler, haha.

Tåg station, Buss station mitt i stan. Hotellet vi bodde på är rakt framför också.

Hemma hos Johanna, natten jag sov över där.

Johanna

Mums! sjukt gott + att vi drack vatten, flera liter vatten! jag sprang på toa var 10 minut ungf.

Johanna

Vi var på Picnic, åt frukost och drack vanill latté

Johanna

Johanna igen, haha

Vem kan det vara? inte jag iallafall... hm..

utsikten ur hotell fönstret på natten! Loved it!

På kvällen

Fy på er som röker! It's a BIG NO! NO!

Vanill latte & the city

Sen var det byebye Helsinki, see you soon!
Det var över +30 i tåget och tåget var HELT FULLT! Vi höll på att avlida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0