Helsinki here I come!

Helsinki here I come, fyfan vad jag saknar helsingfors. Ska dra med nattåg imorgon till Helsingfors. Far ditt med far min, men jag ska umgås med Johanna så länge hon kan då, jag hinner! Måste shoppa och vill helst fara på linnanmäki också, kanske något annat roligt också. Funderar även på att dra till estland en sväng, men jag vet inte ännu, får se hur det blir med det. Jag hade som sagt gärna åkt bil, men pappa ville så gärna åka tåg och det var typ omöjligt att vända på det hela. Men iallafall, så kommer vi bo precis bredvid tågstation, 100 m ifrån. Dock, ska jag kanske sova över en dag hos Johanna, får se hur det blir med det hela.
Så jag måste verkligen fixa allt idag, så jag slipper stressa imorgon, viktigaste är nog att tvätta kläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0