Inception

Jag var och såg Inception i Lördags när jag var i Helsingfors. Bio salongen var sjukt stor, största jag sett hit in tills och det var helt fullt!
Filmen var enligt mig sjukt bra, fast den var svår att förstå i början så var den bra, faktiskt en av mina favorit filmer just nu. Det roliga med det hela är att det endast var jag som gillade den av oss tre som var där. Jag vet dock att jag är den som tittar mest på filmer osv, jag älskar filmer! och gud jag vill gå oftare på bio, hädan efter måste jag på bio varje gång jag åker till helsingfors, haha!
Filmen slutade bra enligt mig, men jag tycker att det kunde hänta några saker till, men det är min åsikt och så ska jag inte spoila något.
Skådespelarna var bra i filmen, gillade blandningen, Leonardo DiCaprio, Joseph Gordon-Levitt & Ellen Page m.fl.
Filmen är mycket värd att se... enligt mig som sagt, haha!
Men man ska nog helst se den på bio, till att börja med! effekterna var hur häftiga som helst och jag tyckte faktiskt Inception var bättre Avatar också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0