Lets take the bus

Sitter här och borde packa sakerna nu! har ännu heller inte bestämt mig för vilken tid jag ska åka. 07.20 & 11.20 bussen åker till busstation medans 12.00 bussen åker till hermelinsparken så jag vet inte och sedan vet jag inte vilken tid jag helst vill vara framme, tidigt eller senare. 12.00 bussen är framme ca. 14.12 på hermelinsparken, så det är det senaste alternativet, men jag vet ej ännu.
Sedan har jag tänkt ut att jag ska ta med min mini dator eftersom att jag inte orkar bära den stora, jag ska ändå vara där i typ en dag så det spelar inte så stor roll. Sedan kommer jag inte ha så mycket tid att sitta vid datorn.


Så här såg jag ut dagen när jag kommit hem från Turkiet, jag fick färg!

Mitt fina armband!

Nu packa och sedan ska jag ner och dricka och kanske prata med mor eller se på tv med henne och gosa med Olivia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0