"Ljussekaana"

Tittade på nyheterna och det vart en super gullig liten tjej som pratar och hon sa ljussekaana istället för rutschkana. Fick mamma och asgarva hur länge som helst, när jag sa olika saker om ljussekaana, det vart roligt.
Idag har jag vart på jobbet, satt först på kontoret, sen sprang vi ärenden och sedan for vi till vårat blivande kontor, städade och rev tapeter. 
När jag kom hem vid 15.40, så åt jag och sen somnade jag´, vaknade kl 18.00. Nu sitter jag här, borde göra något vettigt, har alltid massor att göra nu för tiden. Vet fan inte ens när jag kommer ha tid att åka till Luleå, har knappt träffa nå kompisar under sommarn, dock börjar skolan snart och då får jag se alla varje dag. Men iallafall, måste åka dit innan lovet tar slut och umgås med folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0