Never Say Never, så sant så!

Sitter här på jobbet och mår svin illa, har ätit en macka innan jag åkte till jobbet och jag åkte till jobbet kl 06.00, så det är ett bra tag sedan. Vi var tvungna att fara tidigt eftersom vi har mycket att göra och just nu har jag paus. Min dator är väldigt varmt så den stängs säkert när som helst. Sitter och lyssnar på Justin Biber, har lyssnat på HIM på morgonen när jag jobbat men jag bytte till JB, hihi.

Ska nog åka till Helsingfors i veckan, tror jag. Är inte helt säker ännu heller men, ja jo.
Måste fixa tåg biljetter på något sätt, men måste få hjälp av mamma eller pappa, blir nog mamma eftersom vi typ måste ringa dit, fast vi får se om vi hinner. Har jätte mycket att göra halva veckan.

lite ego-booost! hawt-y.. eheh ;) 






 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0