Ny väska!

Sitter och väntar på att vicki ska höra av sig, för vi skulle hitta på något idag. Men hon har inte hört av sig ännu, kanske hon sover? vem vet.
Har vart vaken länge, vakna vi 06.00 eller något. Har vart en sväng till tvättstugan och mamma har gjort allt själv resten, vad elak jag känner mig. Har legat på soffan och sett Aloha Scooby Doo, hahah. Sedan har jag suttit vid datorn, spelat gitarr och prata med Johanna om att jag kanske ska komma dit och vara med henne, hope so. Men jag får se senare om det blir så.
Igår fick jag en ny väska, har velat ha just den ett bra tag nu och nu var den på rea så jag slog till eller snarare mamma, haha. Hon vart så snäll... som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0