Populärt för "pojk-artister"

Kollade lite andra allsång på skansen klipp, nya. Såg denna och kom fram till att det är jätte "poppis" för "unga kill, pojk- artister" att de tar upp tjejer på scenen, det är ganska samrt faktiskt och det är kul att fans får komma upp på scen, skulle inte tacka nej om någon i HIM eller Metallica skulle ta upp mig på scen, haha skulle nog dö av lycka, det är nog samma sak för dom som är jätte stora fans till, Eric Saade, Justin Bieber, Jonas Brothers m.fl. Jag skulle i o försig inte tacka nej om något annat band som är rätt okej skulle dra upp mig på scen, det är ju en kul grej, så länge man inte skämmer ut sig på något sätt, haha. Så, jag tycker det är roligt att de fixar såna grejer.
Förövrig tycker jag att låten, Break of Dawn är rätt ok, men jag tänker bara på twilight när jag ser låt namnet, haha. Braking Dawn, ni vet? haha.. lol.. plus att han sjunger twilight någonstans...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0