99% okända

Lite bilder från igår innan jag for på twin city festivalen, haha. Jag sminkade mig första gången på evigheter till och med fåglarna stirrade konstigt på mig, som att något var fel! och så fick man ett Oho! jag måste fan se väldigt osminkad annars, haha. Känndes väldigt annorlunda att ha smink. Men iallafall igår var det första gången jag kom in på något som man var tvungen att vara 18 år på, var tvungen att visa mitt legg och han som tittade legget var as seg på att räkna om jag var 18 år.
Jag och mamma såg Maija Vilkkumaa, hon var faktiskt riktigt bra live och hon spelade rätt många bra låtar och hon var rolig att titta på , sen for vi därifrån, vi orkade inte vara där, haha. Massa drägg och skit och kände väldigt få, kändes som att jag alldrig sett 99% av människorna.


-cross process är bästa ps effekten, gör hela bilden så skönt! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0