I want back!

Jag saknar tillbaka till Turkiet, men jag trivs här också... men iallafall!
Några bilder på oss från resan, så fina minnen!


Albert tog denna bild, haha

Tanten på busstationen som pratade turkiska åt oss och ville vara med på bild.

utanför hotellet, hotellet är bakom oss.

Jag & Minna på busstationen, när vi skulle åka till Kale.

Satt på hotell restaurangen/baren och drack Té
happy girls

Fint överallt!

Mindre roligt var hem resan. Mådde svin dåligt och vart sjukt trött!
Var även väldigt sliten! och hade svin ont i fötterna eftersom jag brännt dom! fyfan



Kommentarer
Postat av: Kusin lina

Har du på dig låga converse? snyggt.

2010-07-21 @ 15:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0