Estland

Jag vart i Tallinn för första gången i mitt liv i söndags-måndags. Tyckte om Tallinn jätte mycket, det var super fint. Mysigt med gatu musikanter och massor av turister som satt och åt och drack. Provade även på natt livet, vart på discot som fanns i hotellet, hotellet hade allt, köp centrum och allt. Det var 21 års åldersgräns på discot, men dom släppte in oss iallafall, haha. Satt där och hade roligt, genom att titta på folk som dansade det vart svin roligt. En tant var hel galen, fyf*n vi skrattade, vi var inte dom enda. Sedan så såg vi hur vissa män var jätte på tjejer och vi såg hur irriterade vissa blev, hahahh! Alltså jag satt där i flera timmar och tittade på folk.

Här är lite bilder från resan, laddar upp fler senare...





Johanna är omöjlig att väcka! hon svarade till och med i sömnen på morgonen och fick stressa till båten.












Utsikten från hotellet. Jag älskar att sitta på fönsterbrädor och titta ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0