Vaknade för sent!

Jag vaknade kl 14.00 idag! helt insane. Men jag somnade någongång vid 04.00, kanske lite efter. Men jag kom inte hem förens någongång vid 03.00 så. Vart och firade Ingela som fyller 18år imorgon, vi hade väldigt trevligt.
Men iallafall, idag har jag verkligen vart helt... jag vet inte vad. Vaknade som sagt kl 14.00 och då blev jag stressad för jag hade inte räknat med att vakna så sent eftersom jag skulle åka buss till hpda. Men jag fixade i ordning allt och tänkte åka 16.35 bussen, men vid 16.00 började det åska, som fan. Men 20 över så slutade det och då tog jag cykeln, som jävlades med mig.. det gick flera minuter att få upp cykel låset. Sen cyklade jag snabbt till busstation och kom fram precis 2 minuter innan bussen skulle gå, så jag hann åka med den, bussen gick 16.35 så. Nu sitter jag här hemma och är trött.
Just nu tittar jag på Det Okända, ska strax gå ner och dricka och sådant.


Inte mina bilder, tog den från Malins blogg, hihi!


Kommentarer
Postat av: josseeeeeeee

länka malins blogg till mig :)

2010-07-05 @ 20:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0