Var det inte du som väckte mig?

Tova: Jo, det är Snabba Cash, den är bra ;)
Jag kan meddela att jag är sjukligt trött! och jag har vart på jobbet sedan innan 06.30. Väntar på ett samtal som ska komma nu på morgonen. Ska strax hämta kaffe och reta mitt "magsår", säger så eftersom jag mår illa av vad jag änn äter eller dricker.
Sedan ska jag fråga vad jag ska fixa till att börja med, har för mig att hemsidan skulle fixas klart. Sedan har jag ett arbete som inte är klart ännu eftersom jag är så trög på att fatta Excel.

Idag måste jag fixa massor igen, måste gå och tvätta kläder, hör av mig till folk, borde hinna beställa tåg-biljetter, packa m.m..


Det hände något mysko imorse. Mamma väckte mig, iallafall som jag kommer ihåg det. Med ett sms väckte hon mig, sedan när jag börja prata med mamma i bilen påväg till jobbet så säger hon att hon inte väckt mig, vafan? jag kollade mina sms, inget sms där inte! frågade mamma, men skrek du då? fick svaret Nej!... eh? vem fan väckte mig, haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0