Vilken färg?

Sitter här och ska strax beställa en ny ipod, 16GB, eftersom min 8GB:are håller på att gå sönder och jag behöver fler GB. Kan dock inte bestämma mig för vilken färg.. silver, grå, lila, grön, blå, orange eller rosa?

Tror dock inte att jag ska ha en rosa. Vill nog ha lite mer färg änn silver och grå?
lila är fin, men vicki har en lila och känns som att det blir roligare när man har olika färger. Sedan är grön, blå & orange kvar.
Alla dom färgerna är fina, så jag vet inte ännu. Får se snart... gosh jobbigt vill ha ialla färger!




Kommentarer
Postat av: Kusin lina

ljus blåa(snygg)

2010-07-29 @ 19:55:28
Postat av: Kusin Emma och Lina

Lina tycker:Ljus blåa Emma tycker:röda

2010-07-29 @ 19:56:54
Postat av: T

blå el. röd!

2010-07-29 @ 20:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0