Yes, I say!

Suttit och gjort om bloggen lite eller jag bytt design och färg. Borde gå ner och prata med mor och se på tv eller något nu. Imorgon har jag tänkt åka till Luleå eftersom Ingela har fest och jag inte har något annat att göra så jag tror jag drar dit om inget annat dyker upp.
Lilla eller ska jag säga stora Emma fyller även år imorgon, saknar den lilla ungen, vart så länge sedan jag såg henne sisst! helt galet.

Men iafl, jag ska dra ner nu.
Måste vell packa lite saker i väskan också senare, dock ska jag nog redan komma tillbaka på söndag, har inte riktigt bestämt mig ännu, men som det ser ut nu. Vet heller inte vilken buss jag ska ta om jag far, antingen 07.20 eller 11.20.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0