18th Birthday

Så nu är man 18 år, tiden går snabbt. Har haft en riktigt bra dag, äntligen en bra födelsedag, haha jag har haft rätt mycket dåliga födelsedagar, så nu är jag riktigt nöjd. Just nu vet jag inte hur mycket jag orkar skriva om dagen eftersom jag är så trött att jag tänker fel och skriver fel hela tiden och är helt trög, jag skojar inte! det är tokigt hur trött jag är. Men iallafall, alla har vart super trevliga och snälla och gulliga och allt idag, är riktigt tacksam. Imorgon är det sissta skoldagen och mamma kommer även hit på morgonen, riktigt bra dag hoppas jag. På kvällen ska vi antagligen festa.
Har massor med bilder från idag, men jag vet inte om jag orkar ladda upp så många idag, vi får se hur långt jag kommer, kanske kommer upp imorgon istället eller något.
Kan säga även att jag är nöjd med att jag är 18 nu, behöver inte bli så mycket äldre, haha. Nu kan jag fara på helldone, det var mitt mål plus att jag kan skaffa mitt körkort så jag kan börja köra med min egna bil.
Äh, skriver vell mer nu iafl. måste ändå vara vaken 40min till.
Idag på mentorsdagen hade jag trevligt, vi delades upp i grupper och gick i olika stationer och på slutet innan vi slutade så sjöng alla estet 2:or åt mig, haha det var mäktigt, one in a life time ungefär det var ju ändå mellan 50-70 personer och jag känner inte ens alla, så tack till era vackra stämmor people! haha. Sedan har jag fått minst 50 gratulationer på facebook.
Har även vart på picknick och det vart super trevligt, Olivia var också riktigt nöjd. Hon har nämligen sovit sedan kl 14.00 och vart vaken lite ibland och nu är hon typ pig, lite illa eftersom jag tänker sova på ett tag.
Jag har fått presenter idag också, har fått 3 glas, 2 tårtor/kakor, blommor, 2 kort, en stug tomt. Riktigt fina presenter.


en bild från picknicken, vi blev dock fler senare...

tårtan Malin kom med igår kväll, en morotskaka som blev en tårta, har en lien bit kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0