Alanya next!

Jag ska försöka ladda upp lite bilder från skolavslutningen och sådant jag inte hunnit ladda upp, dock orkar jag inte börja redigera så jag försöker ladda upp ngra bilder iafl, mitt internet är rätt segt och det brukar inte gå att ladda upp så ofta. Måste fara och sova på ett tag också eftersom jag ska upp vid 04-05, troligtvis vid 05.00. Börjar vara rätt trött.
Har packat & fixat i flera timmar. Malin & Isac var här i några timmar tidigare så det blev inget av med mitt packande före 19.00 tiden tror jag. Men det har vart en trevlig dag.
Har hunnit övningsköra idag också & vart och bytt pengar på forex. Men nu måste jag börja göra det jag skulle!

Yeah, Alanya next...  kommer inte blir uppdatering på ett tag! eller bara idag typ men iafl.


Rockstar, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0