Allergi & stress

Alltså, jag har en hektisk morgon känns det som, eller troligtvis blir det. Måste strax försöka trycka i mig lilte frukost. Sedan måste jag försöka hinna springa till bobuktien innan skolan börjar för att  skaffa mig en ny garage tagg eftersom jag glömt bort det och det var flera månader sedan man skulle göra det, hurra! Sedan om bilen kommer, vilket jag inte vet något om, dom har i meddelat något ännu, hatar att sitta och vänta. Men om den kommer måste jag ta emot den och fixa lite med parkeringen. Sen kanske Minna kommer hit, jag sa till henne igår att hon kunde komma och titta på Olivia om hon ville. Just nu sover hon, men hon blir busig snabbt, måste ge henne mat strax.
Min allergi härjar sådär underbart igen! ska ta medicin när jag äter frukost.

Alltså, det är någon som fyller år typ varje dag, har skickat Grattis:ar i massor den här vecka på facebook. Men nästa vecka är det min tur att få Grattis:ar, haha!


Renässans nässpray, jag gör reklam...not!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0