Fina fåglar

Sitter här och har precis fixat lite med ipoden, men kommer inte på nästan något att ladda ner och vissa saker som jag kollat finns inte. Sedan har jag nästan ingen plats på ipoden heller så och det håller på att gå sönder. Ska fortsätta att kolla på hairspray strax, den är så bra. Fast jag ska nog gå en sväng ner och titta om jag hinner. Sedan måste jag komma ihåg att smsa min far som kommer hem i natt. Imorgon fyller även Josse 18 år, då är vi alla som åker till Turkiet 18.

Musen på datorn funkar knappt och har inget redigerings program så det blir bara smått "tråkiga" orginal bilder, men det får funka tillsvidare eftersom Edgar & Adrian (grön, som hamna i burken) är så söta.


Edgar & Adrian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0