Hektiskt dag

Vilken dag jag haft. Har sprungit som en "skottspole". Idag så gick jag inte på historian, utan var hemma med Olivia, vi var ute och busa lite och sen for jag till skolan, gick på engelskan och matten. Sedan hem igen, sen till idrotten en snabb sväng i onödan! och efter det hem. Hemma åt jag och busade med Olivia tills jag somnade, sov inte länge eftersom jag var tvungen att fara på min sissta lektion som började 14.45, kom hem vid 16.00. Duschade, busade men Olivia, åt, spelade gitarr och nu dator. Oh, så skönt med fredag imorgon och nästa vecka sissta skol veckan. Imorgon ska jag förövrigt få en bil eftersom att jag fyller 18år så får jag en bil, är så happy. Ska ta emot den någon tid på dygnet. Sedan kommer mamma troligtvis hit på kvällen, vi ska prov köra och såvidare eftersom jag inte har körkort ännu. Men vi behöver en bil hit så vi köpte den i förväg och eftersom vi hittade en som vart bra också så. Happy, happy girl.

Åh, Michell Davis och dom har skaffat sig en valp också, hihi. Det var bara lite roligt, liksom det är ju inte varje dag någon skaffar sig en valp (eller så är det inte så.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0