Hinna med allt måste man

För det första måste jag skriva att Olivia har blivit jätte stor, haha.
Idag har jag vart och köpte blommor med mamma och sen har jag inte gjort så mycket mer faktiskt. Handlat mat och ätit och sovit på dagen efter att jag åt. Mamma är och jobbar så jag gör inte så mycket just nu, borde dock leka med Olivia hon är uttråkad. Måste hämta ut pengar till Turkiet resan eftersom jag imorgon åker till Luleå och där måste jag fixa och dona och på Tisdag morgon åker flyget till arlanda, galet. Just nu sitter jag och tänker på om det finns någon musik jag vill fixa till min ipod men jag vet inte vad.
Imorgon skulle jag vela hinna ladda upp bilder från i helg och torsdag/fredag, men får se om jag hinner. Måste även hinna träffa Marck & Malin har saker att ge dom, som både glömt. Så jag får hoppas att min far kan fara till Luleå i tid, jag borde ännu fara en sväng på forex men får se om jag hinner.

Glömde dock skriva i förra inlägg att vi först åkte kl 04.18 från Luleå till Hapranda, haha.


Bilden är från igår när vi vart på våran lilla tripp




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0