Irritationen bankar!

Just nu är jag så irriterad att jag vill skrika! fyfan att det inte går ladda upp en enda bild, asklfsjlalfajlsfkfajfaskjklsfaj, jag blir tokig.

Förövrigt sitter jag på jobbet, men just nu har jag inget att göra eftersom mamma pratar något viktigt samtal, men  iafl. Jag somnade först 04.00 i morse så jag har inte sovit länge alls. Inatt är eclipse på bio, jag skulle vela fara och se, men jag vet inte ännu när jag ska se den, måste få med någon.
Sedan fick jag veta att Ingela har fest på Lördag men vet inte om jag kommer kunna fara eftersom ja, jag måste bara hemma och sen har mamma planerat något, men jag ska ännu se för jag har lust att fara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0