Justin bieber?

Sitter här .. eller snarare ligger och dricke kaffe och äter mums-mums. Men jag sitter även och surfar runt på youtube som vanligt. Haha, allstå allt med Justin Bieber hysterin är så rolig att titta på, alla är helt galna.


haha det är ju lite metal idet hela... inte konstigt att jag tycker hans låtar är catchiga ;)


Hahahahhahhahaah fan vad galna alla är. Killen lever nog ett rätt lyckligt liv med så många tjejer som är helt galna i honom, vad är det nu dom har... bieberfever? hahahha lite smått underbart.. så underhållande! lyckost pojke.
Hahah, tjejen som kommer på scen.. hihihi vad roligt jag har :D gulligt dock.

finns ju hur mycket videos som helst... men jag lägger upp någon igen sen någongång när jag hittar en riktigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0