Resa, sjuk, musik...

Nu är jag hemma igen eller jag kom igår men jag har inte haft tid att vara så mycket på datorn. Mått dåligt och sovit och sådant. Ska skriva med om resan senare, men resan var sjukt bra och vill tillbacka till dit, haha. Men har vart skönt att vara hemma också, men trivdes i alanya riktigt bra. Jag har till och med fått färg, jag brukar inte få färg men nu har jag färg. Nu vill jag bara bli frisk så jag kan börja "leva" igen. Var även till vårdcentralen idag och tömde örat och vart yr i flera timmar efter, men nu hör jag iafl.
Igår när jag kom hem så var jag vaken ett tag och sov ett tag och sen somnade jag mitt på dagen, vaknade 05.00 imorse och somnade till 08.00 och har vart vaken sedan dess, börjar vara trött nu. Ska bara komma fram till om jag ska sova upp eller nere, mamma och olivia sover nere så.  
Imorgon är det midsommar och jag vet inte vad jag ska göra, inget speciellt planerat iafl.

Sitter just nu och lyssnar på musik, ska lägga mig snart. Kommer att dyka upp massvis med bilder i veckan säkert! har tagit flera hundra bilder på resan och en del av dom ska jag ladda upp, inte alla! haha.


Tycker att denna version är bättre änn den från skivan, helt underbart bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0