Stackars lilla Adrian

Har inte haft tid att vara på internet alls ihelg. Igår vart jag i stugan med mamma & Olivia. Vi firade min födelsedag, dock kom det inga fler änn vi och mormor och morfar, vilket vart tråkigt men typiskt. Vi vart iallafall en sväng till Övertorneå, till saunavaara & ylitornio.
Igår när vi kom hem så gick jag upp och tänkte kolla till fåglarna eftersom jag tänkt få in dom i buren, fick då panik när jag inte hittade Adrian någonstans och jag vart nästa helt säker på att han var död när han inte dök fram när jag skrek på honom. Mamma kom upp och hittade honom i en vaas hon har gjort, hon hade rammlat upp och ned i vaasen och vaasen var jätte varm och hon hade säkert vart där flera timmar. Tack gode gud så lever hon! hon vart lite vingli och så igår, men nu sitter hon här i buren brevid mig och verkar mycket bättre, hoppas det håller i sig, stackars lite! sjukt hemskt.


Här i ramlade hon! det är jätte trångt fast att hon är liten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0