Studentfirande & Lärarrock

Har egentligen tid till att vara på datorn, jag ska äta strax och på ca. 1 h ska jag, Marck, Josse & troligtvis Minna, om jag får tag på henne fara till Ingela, för i kväll är det fest!
Har förövrigt vart en super bra dag och har massor med bilder att ladda upp någongång ihelg. Har vart på skolan kollat lärarrocken och studentfirandet, haha så sjukt bra stämmning. Längtar att få skrika och sjunga själv nästa år, dock kommer jag vara sjukt ledsen av att vara tvungen att lämna skolan och klassen, men det får vänta till nästa år. Lärarrocken var sjukt bra och jag tyckte det var töntigt av hv programmets elever att sticka mitt i, tur att estetarna är så fulla av liv.

Bilder kommer som sagt någon dag ihelg, kanske imorgon, måste fara och äta nu.


Ni får titta på denna söta bild på Olivia så länge ;) hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0