Sunny day

Jag borde plugga matte inför imorgon eftersom att jag ska göra en prövning i matte och om den prövningen går bra får jag Vg i matte B, men jag tvivlar i att jag kommer klara skiten, men det är vell lika att prova.
Ska vell försöka ta mig i kragen strax och tittar lite i matte boken. Sitter även och funderar vilken lektion jag ska skolka, historian eller engelskan? huh så svårt. Men får nog nästan blir historia fast jag inte vill, jag tror inte att min lärare blir så glad, men jag ids inte lämna Olivia ensam i flera timmar. Så det får nog bli historia och då får jag fan hoppas att det är betyg och sådant vi får veta imorgon annars kunde jag lika väl gått på historian. Sedan ska jag nog skolka idrotten, är dock ej hel säker men, jag tror inte jag hinner, dock skulle det vara bra om jag gick dit eftersom att det är sissta gången, åh fan vad krångligt allt är. Imorgon har jag även sissta inså lektionen, deprimerande!

 
idag från picknicken...


Nu ska jag ta tag i matten... tror jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0