Turkiet & stan...

Ska fara och träffa Johanna, ska på Rajalla med henne eftersom hon vela, så dom ska plocka upp mig vid 12.00 ungefär. Sen ska jag vell kolla hur länge det tar och såvidare, så jag kanske fra tbx till jobbet igen. Måste passa på att träffa henne eftersom vi bor så långt ifrån varandra och träffas någon enstaka gång i året.


vid 05.00 när vi var framme på hotellet typ, vi la oss och sov efter ett tag.  

Minna & Josse första bilden från hotellet och vår balkong, bästa rummet! haha

utsikten

Minna & Josses säng. Vet ej vfö jag inte tog bild på MITT rum, haha sov helt ensam nära balkongen.

morgon, vackert!

I like!


Fler bilder senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0