ut & busa

Suttit och spelat gitarr ett tag, försökt komma på något jag skulle vela spela, något som jag inte spelat tidigare alls, men hittar inget just nu och dom jag sökt ackord på finns och just nu orkar jag inte ta ut ackord. Så nu sitter jag och lyssnar på musik istället. Ska strax fixa något att äta och sedan ska jag se på Ugly Betty när det börjar, jag vill nästan hinna gå ut med Olivia en sväng strax eftersom hon vart ute sen imorse och hon sover nu, men jag tror jag ska väcka henne och ta med henne ut ett litet tag innan kl blir 20.00.
Sen vill jag berätta att jag är super glad eftersom jag fått VG i matte B, kulturhistoria & historia, äntligen någorlunda bra betyg. Vet dock att jag har ett MVG i inså, men sen vet jag inte så mycket mer... eller jag har G i engelska, men det är bara för att min lärare är sämst.


ut och busa nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0