Det var vell klart att det inte fungerade!

Igår kväll tänkte jag ladda upp bilder, men tror du det gick! nej! Så jag la mig och sov istället. Nu sitter jag med mamma på jobbet, har städat kontoret för ett litet tag sedan, det var lite små jobbigt, men nu luktar det gott och kaffet jag kokade väntar på mig, haha. 
Idag har jag tänkt träffa Johanna, är inte säker ännu vilken tid och sådant, men ja vi ser ju. Ska egentligen jobba mer snart, men får se hur det blir, har dock sagt att jag kan träffas senare i dag.


På Arlanda, innan vi skulle åka... flera timmar innan.

happy girl, haha

Vi såg Daniel & Victoria också....hehe..

Har tagit snea bilder, som om jag skulle fått betalt för att göra det, haha!

En super glad och en sad-face! hahah älskar den här bilden.

Vackert!

nom nom, dyr men god!

När det inte var så länge kvar tills vi skulle flyga.

Minna vart less efter hundra timmars väntande på ett mega försenat flyg.

Minna när vi väl satt i flyget och väntade på matten, vi vart super glada så sjukt hungriga!

stort flygplan, största jag åkte med hit in tills... eller det vi åkte tbx med också.

Mitt i natten, super trött vi hade 2 timmars buss resa framför oss, vi vart framme 05-06 på morgonen.

Fler bilder i ett annat inlägg, alla var från resan till/mot Turkiet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0