03.50-22.00

Jag har vart vaken sedan 03.50, då jag steg upp för att åka med 04.40 bussen och sedan satt jag ensam och frusen i bussen, men vid kalix steg typ 2 på och sen fler vi töre, det var svin kallt! Kl 07.00 vart jag i Luleå, gick hem och bytte kläder, packade upp och gick till skolan. Efter det har jag vart i skolan, vart och fikat, vart hemma, till skolan igen på kvällen för vi spelade in och filmade till haiti saken. Sen så gick jag hem, duschade och nu sitter jag här och håller på att stupa, jag vet inte ens vad jag skriver just nu, är helt förvirrad. Så det kommer säkert finnas punkter och kommatecken överallt, typ.. eller ingenstans.. whatever.. jag borde borta tänderna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0