ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Klockan är 21.40 och jag har inte bestämt mig för vad jag ska snacka om imorgon på finska-muntliga det suger extremt mycket! Börjar vara trött!

Idag åkte jag buss som sagt, men före det första va bussen försenad pga. vädret och FAN.. när jag tryckte på knappen när jag skulle stiga av vid skolan, så inte fan stannade busschaufören! jag stod upp till och med och fyfan vad arg jag vart flera timmar efter det! jävla h*r-gubbe! (less). Så jag fick gå hem i piss-vädret.
Efter att jag vart och handlat idag, la jag igång tvättmaskinen, diskmaskinen och torktummlarn! sen åt jag mackor, sjukt gott! och nu sitter jag här och känner mig dålig pga. att jag inte kommit på ngt ämne till finskan, jag kan inte gemu läxan, vi har uppspel i både muko och ensemble imorgon och muko:t är mini katastrof.

Nej, usch.. fan vad skönt det skulle vara om jag bara kunde soma och vakna på fredag och allt var gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0