Baudelaire In Braille

Jag har sovit över 8 timmar i natt,m jag somnade vid 21.30 ungefär, skönt med sömn... dock är jag trött ännu. Just nu sitter jag och lyssnar på Baudelaire In Braille, HIMs akustiska skiva av Screamworks. Idag har jag en lång dag framför mig, uh jag har engelska idag och vi ska börja med något nytt och så har jag historia, fan vad jobbigt! +historia, idrott och inså. Efter skolan måste jag duscha, laga mat (vad fan ska jag laga?) och så borde jag plugga lite.
Sen vill jag hinna lyssna på musik, det var så skönt igår när jag han lyssna på musik i flera timmar.

Ah, well nu måste jag börja fixa och trixa lite, skolan börjar om 70 min, dock måste jag fara på typ 55min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0