Dagen, kvällen, varmt..

Som sagt, jag skulle plugga idag, har jag gjort det? NEJ
Sitter och och "kvävs", nej men det är varmt som attans i mitt rum!

Idag har jag som sagt jobbat hårt!, hjälpt till med maten, städat, sett på tv, lite data, gitarr.. men inte pluggat.
På torsdag har jag syntest på körskolan, hehe.. jag tror jag har bra syn.

Ska nog lägga mig strax, ska upp tidigt... suck alltså, fan jag måste försöka ta mig i kragen och plugga, men det är så jobbigt när jag har så mycket att göra + att  jag har 2 filmer som jag inte sett, som jag vill se, men när f'n har jag tid? hmm..

och jag vill göra om bloggen, är trött på hur sen ser ut, haha.. men det är så jobbigt så jag orkar typ inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0