Extremt TRÖTT!

Jag är trött och då menar jag extremt trött! Jag kan inte fatta hur man kan vara så trött som jag vart denna vecka, jag är "typ" helt slut körd efter att jag kommit hem från skolan, jag känner mig som spagetti, jag orkar knappt prata, värker i hela hoppen, gosh så trött man får bli!
Iafl, så var det en rätt skön dag, dock säger jag det efter varje avklarad dag i skolan, haha. Men under historian så snacka vi halva lektionen och såg film halva, på engelskan gjorde vi ngt "chilligt" och sen på matten räkna vi lite. Men sen kommer vi till det jobbiga som var idrotten, vi fick gå/springa långt och det snöade rakt i ansiktet, så jobbigt! hihi. Men iafl, efter det var det as skönt att byta till jeans, kändes underbart att inte ha blöta mjukis-byxor på sig. Men iafl gick på inså, det var najs as always, jag gillar min buleseli blues jag håller på med.
När jag sedan gick hem, hoppade jag direkt inn i duschen och efter det lagade jag mat, sökte fram ngra tidningar till engelskan och vräkte i mig maten och nu är jag på toook för mätt!

- Nu sitter jag här halv död och lyssnar på Slipknot, det kändes som för länge sedan jag lyssnade på dom sisst, så nu lyssnar jag på däM.

Borde plugga lite eller söka lite saker på nätet men jag är så trött, jag vill sova! Men tvätten måste också fixas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0