Film, bio, tokig

Suttit oh sökt efter filmer man kan se på nätet, gratis då, utan att behöva ladda ned, men hit in tills har jag inte hittat någon man inte behöver hålla på att fylla i saker i, som jag vet att ändå inte funkar, fast man gjort det.
-Vill som sagt se, Remember Me, Alice I Underlandet, Avatar, Valentine's Day, Percy Jackson m.fl.. (skulle gärna se dom på bio, men det är sjukt dyrt, så jag kan inte se alla på bio, men kommer lätt köpa dom på dvd, när dom kommer ut, så film tokigt som jag är.)

Men jag började lyssna på Robert Pattinsons låtar idag.. fick bara en sån lust för att jag sökte efter Remember Me.
Väntar även på att New Moon kommer på dvd, alldeles alldeles snart, för då ska jag gå och köpa den direkt!

  

  
Alltså dom här bilderna (inte bara dom här, men på dom andra i twilight också, dom är så härliga.)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0