Foton

Lite bilder som jag laddade till datorn nyss, har inte orkat tidigare.
Ja och min nya header, är bara där ett tag, tills jag orkar göra en ny, jag har inte photoshop eller ngt just nu så..
Tråkigt att inte kunna fixa bilder, så dom är lite tråkiga anser jag.


gullegull

Adrian är jätte svår att få bilder på...

Edgar posar för fullt...

Lina satt och tittade på New Moon för första gången.

Söt unge

dagen efter när vi hamnat i Luleå



Detta är ifrån Lördags tror jag.. gulliga ottilia<3





GULLIGT VICTORIA, jo kusinerna hälsade på...

Emma, super söt.. undra vad hon tänker på, haha..

Syskonen Granat <3

dom är allt fina dom, det ligger i släkten ;)

hm.. charmigt

x2

söt-vicki

naww... gullegullegulle..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0